onsdag 27 januari 2010

Vart tog snöstormen vägen?

Den utlovade snöstormen ser inte ut att ha kommit hit på allvar,det lilla som flyger förbi utanför fönstret det har man ju sett förut,dessutom så smälter skiten på engång med...mycket bra tycker jag för jag vill inte ha stövlar och kappa/vinterjacka längre.Vill ha ett par snygga ballerina eller loafers och mina ray bans eller chanel och en snygg jacka.Är dessutom ett helvete att köra bil när det är halt,på med sommardäcken och plattan i mattan då är allt som det ska.

Igår gick jobbet väldigt bra,blev film igen som vanligt och jag hinkade en massa kaffe,för att inte somna i soffan :p

idag är det plugg,och tvätt/städ hemma som gäller och imorgon så ska jag träffa pappa,jag längtar så mycket :) och vi ska äta på mitt favoritställe i Gamla stan, kan ju inte bli bättre...

hej svejs

Inga kommentarer: