söndag 6 juni 2010

Åh vad jag mår bra!

Jag lever verkligen ett helt annorlunda liv nu och jag är så glad hela tiden och jag mår oförskämt bra.Bättre sent än aldrig :)

Det är mer fart och fläkt i livet och jag umgås bara med människor som jag vill umgås med.Jag är en människa som inte står ut med förmaningar,lismande människor och människor som tror sig vara kusiner till kungabarnen osv.

Människor med fötterna på jorden,som kan känna empati och ställe rupp i vått och torrt och som kan förstå hur du tänker och känner.Det är viktigare än vad man kanske kan tro.Men jag är också väldigt glad att jag har rensat ut,hellre 4 nära vänner än 15 flyktiga.Som du inte ens har en susning om var de befinner sig.

Jag är också väldigt glad att jag är så som jag är,att jag vågar säga ifrån och inte finner mig att bli nertryckt och tillrättavisad av andra.

Ville bara skriva av mig lite och det får ni stå ut med.Och jag säger det igen, jag mår så jävla bra!

Inga kommentarer: