måndag 21 juni 2010

Vilken helg!



Shit vilken bra helg jag har haft,bara en massa goda saker och trevliga människor.

I fredags så bjöd pappa med mig och Mari på lite rosé på båten FLYT,tyvärr så hade vi inte flyt med vädret,men det fick gå ändå..haha! Där var jag jäkligt fyndig ;)

I lördags så träffade jag upp Millan och hennes supersöta son på söder och vi tog en fika på Barista,sen började det att krypa i benen på den lille,så vi gick på en shoppingtur längs götgatan och jag kan ju säga,att jag kom ju inte hem tomhändt.Ska man bli förvånad? Nej,jag tror inte det..det är ju jag.

Sen hem i turbofart och fixa sig för kvällen och fixa sangria och lite tilltugg till våra trevliga gäster.
Sen blev det massa skratt,sangria,rosé och ännu mera choklad.Oh hej vilket frosseri vi hade..
Tyckte dock att det var lite komiskt när Jens trodde att jag och Mari plockade ut titanskuvar ur munnen när vi drack sangria,men det var ju bara nejlikorna...haha!Bra koll :)

Blev sedan en drink på Malmen och där tappade vi bort Amalia och Emma och sen sprang vi in på donken och frossade lite till,det är väl ändå lika bra när man kör gasen i botten.
In i taxi och efter lite tjat från Magnus sida så gick vi med på att gå in på gayklubben Zipper eller vad den hette...och nej vi ångrar oss inte.Jag har aldrig i hela mitt liv sett så snygga karlar...oh my god.Blev besatt av en kille där inne som hade en gul fluga runt halsen.Stackars kille.
Bytte nummer med en annan som jag tydligen ska fika med,sa åt hans kompis att han var en kopia av Jonas Gardell och han visste inte om han skulle skratta eller gråta.

Ut där ifrån vid 04:00 och in i taxi och sov hos en bekant och vaknade upp och mådde prima ballerina ända till jag var på väg hem och det började att vända sig rejält.Men man lever bara en gång...tack för den här underbara helgen!

Idag känner jag mig fräsch som en nyponros,har tvättat bort bakfyllan från håret,lagt min dermalogica ansiktsmask,promenerat 1 mil.Nu återstår lunchen,sen är det plugg.

Hej på dig!

Inga kommentarer: