onsdag 16 mars 2011

Det lönar sig att säga till på skarpen

Ja dom ringde från synsam imorse och sa att jag kan komma och hämta ut mina glasögon idag.Precis som jag hade sagt,på onsdag och inte en enda jävla dag senare.Det lönar sig att man säger till när man inte accepterar en massa förseningar och så :) sen kanske jag kan ta och lära mig att behärska mitt humör men det jobbar jag på.Det kan vara jobbigt att ha kort stubin,men jag brukar oftast få som jag vill med den ändå :)

Sitter här och dricker kaffe och planerar lite inför min lilla Sundsvalls-tripp.Ska packa färdigt redan idag,hade egentligen tänkt att åka idag efter jobbet,men jag vill helst inte köra i mörkret,så jag gasar iväg imorgon istället eftersom jag ändå är ledig då.

På fredag blir det en jobbig dag eftersom det är min mormors begravning,men det är en sak som man måste gå igenom förr eller senare och det kommer nog att kännas skönt efteråt.För jag vet att hon har det bra där hon är nu.Älskar dig så det gör ont lilla mormor.

Jag stannar nog till tisdag för mamma fyller år på måndag,så då vill man ju inte missa eventuell smörgåstårta m.m vad tragisk jag är :)

Inga kommentarer: