onsdag 2 mars 2011

Skärpning Märtha!

Hittills har mitt lilla sportlov från jobbet endast resulterat i sovmorgon och ännu mera sovmorgon.Jag är väldigt trött och jag gissar på att det inte blir bättre av att sova sönder sig själv.Nej,nu är det du som tar dig i kragen.Känner att jag halkat efter lite här hemma efter det här med mormor,men jag är inte mer än människa och jag saknar henne så mycket så det gör ont.Hon var och förblir min själsfrände in i det sista.Vi kunde prata om allt och det är inte alla som har en så fin relation till sina mor och farföräldrar.
Nu håller jag extra hårt i farmor för hon är den enda jag har kvar nu.Jag har förlorat gammelmormor/morfar,morfar,farfar och mormor på 3 och ett halvt år.Det är orättvist.

Men jag ser fram emot nästa helg när farmor kommer och hälsar på i några dagar.Vi ska ha det så mysigt.Och min relation till farmor är minst lika bra till den som jag hade till mormor,men farmor känns lite mer som en vän också,för hon är ju ganska ungdomlig av sig.Nu blir hon glad när hon läser det :) haha


Inga kommentarer: