onsdag 9 mars 2011

Frosseri frossera

hej och hå vad det har frossats...jag har huvudvärk från helvetet sen 2 dagar tillbaka och jag har PMS-därav mitt frosseri.till middag igår blev det fish and chips och en budapestrulle till efterrätt..tänk så gott det kan va när man har pms?! Blir helt lycklig av sånt skräp då.Och det håller i sig idag.Nyttig frukost som vanligt för att sedan känna det där suget som kryper sig på strax efter lunch.
Har hällt i mig mängder av mitt kardemummakaffe och det hjälper inte,så nu frossade jag lite marabou mango...och till middag så ja,jag är sugen på nåt oyttigt..haha...hjälp!

Men det brukar bara hålla i sig nån dag och det är ju en jävla tur,annars hade jag sett ut som big mommas house :) och den är det väl en fördel att jag tränar också ;)

Inga kommentarer: