fredag 11 mars 2011

Förbannad!

Nu är jag på lite halvrisigt humör.Blev väckt imorse av att dem ringer från Synsam och säger att "dina glasögon skulle ha varit färdiga för att hämtas ut imorgon,men nu är det så att någon på sliperiet har slipat glaset alldeles för tunt nära bågen.Så dem finns att hämta ut i slutet på nästa vecka"
-då fräste jag till att det går jag minsann inte alls med på.Ja har redan väntat i 9 dagar och tänker fan i mig inte vänta ytterligare 9 dagar.Det var tyvärr en stackars tjej på synsam som fick åka på en känga(dåligt morgonhumör) och jag sa bara att innan onsdag så ska jag ha glasögonen.Punkt slut!

Men detta ska naturligtvis inte få sätta käppar i hjulet för mig idag.Känner mig redan lite gladare,för glasögonen får ju inte ta över humöret.Men visst blir man besviken.

Idag ska jag åka och storhandla,städa och fixa en massa.Och ikväll så kanske en viss person kommer hit och dricker lite vin,men vi får se om jag orkar med det :)


Inga kommentarer: