lördag 7 maj 2011

Hej igen!


Full fart framåt och det går i raketfart.Idag har jag en hel del att ta tag i här hemma,diskberg a la mount everest (igen) vad håller jag på med?Jag skulle ju skärpa mig :) Men har bestämt att det är sista gången nu.Skärp dig Märtha!

Sen är det väl dags att hoppa in i duschen och schamponera lejonmanen och sen blåsa kalufsen och till slut locka lite här och där.Det är det där jag drar mig för,det är en procedur som tar sin tid.Varför fick jag så mycket hår på huvudet??Har mer än dubbelt så mycket som de flesta har.Men å andra sidan så blir ju resultatet mycket snyggare med en tjock kalufs.Jäkla svammel det blev nu men ibland så spårar jag ur och kan babbla på hur länge som helst.
Sen på med lite färger i ansiktet och vips så ser man ut som en människa igen :) sen tar jag med en flaska rött och åker till kusin Magnus.Han bjöd in mig till vinkväll hos honom.Blir väl ett litet gäng och sen ska dem gå på gayklubben Zipper,jag var ju med dit förra året och jäklar vilka snygga killar det var där,men ja det är se men inte röra :) Jag kanske hakar på och dansar lite ikväll,eller så åker jag hem och sussar sött så jag orkar plugga imorgon.Vilket vuxet alternativ.

Nu måste jag sluta.Hoppas ni får en riktigt bra dag.

Inga kommentarer: