torsdag 12 maj 2011

Hiss eller diss?

Jag var nyss på affären för att ladda upp med lite nödvändigheter inför dagens arbetspass.Mina fötter styrde kosan mot läskkylen och jag sneglade som vanligt på min älskade ramlösa ananas,men så fick jag syn på Loka likes L.A! - coconut dream,och jag är ju svag för kokos,så jag tänkte att jag provar en sån.När jag har betalat för kalaset så säger han som sitter i kassan att den smakar Hawaiian tropic och tittar medlidande på mig,men då skrattar jag bara och säger att jag älskar det.Nöjd och glad så spatserar jag ut från affären och tar mig några klunkar ocg tänker att,det var inte så illa.Nu när jag har druckit halva så mår jag liet lätt illa och vet inte om jag ska fortsätta dricka den eller inte?!Känns nästan som jag har smort in munnen med kokosfett(sånt som man använder i ischoklad).Får nog bli en diss för tillfället.Kanske ändrar mig sen ;)

Inga kommentarer: