onsdag 18 maj 2011

Varning!


Ryser nästan av tanken på hur jävlig jag känner mig idag.Till utseendet då och inte till sättet.Osminkad men jag är noga med min hy så ibland får man vila lite från sminket.Och ett hår så fett och flottigt att till och med självaste Bregott skulle kunna bli grön av avund.Är det inte härligt så säg?Får nästan gåshud av hur jävla skabbig jag känner mig just nu.Svettig som en klimakteriekossa född 1955 och det enda som fattas är ciggen i ena mungipan och en prasslig trningsoverall i pastellfärger från RUSTA.Men det är tur för er att jag inte skäms för att visa upp mig från mina sämsta vinklar ;)

Nu har jag diskat ett diskberg som jag inte trodde var möjligt att man kunde ha hemma,med spya i halsen för ni vet väl hur jävligt det kan bli i slasken om man använder den som sopkorg istället för den under diskbänken.Känner att jag gör fin reklam för mig själv just nu,men jag har haft mycket att göra här på sista tiden,så ja lilla hemmet har fått lida lite.Men nu är städning a la rent hus för imorgon kommer farmor och då ska det vara tip top.

Inga kommentarer: