söndag 15 maj 2011

Måndag!

Vaknade mer utvilad än på länge.Har sovit hur skönt som helst,men jag blir så irriterad när vissa ringer mitt i natten,så det är tur att jag är smart och sätter mobilen på ljudlös för annars är det kört om jag blir väckt.

Sitter just nu och dricker lite kaffe och ska snart åka och träna innan jag ska hem igen och fixa lite i lägenheten innan jag åker till jobbet.
Och igår gick det riktigt bra även fast det var första passet som jag jobbade på mitt nya jobb.Känns bra att vara anställd av två företag nu och det betyder ju att det rullar in mer och mer jobb.Det gillar vi.Känner mig skrämmande positiv just nu.Och jag antar att det är en trend i sig.Tror man på sig själv att man kan få allt man vill så går det också.Man kommer ingenstans genom att se sur och grinig ut,nåt som jag är rätt duktig på.Men jag har märkt att bara jag ser lite gladare ut så lättar det väldigt mycket på alla plan och se så bra det går för mig :)

Det har blivit lite ändrade planer för jag skulle ju ha åkt till Cannes om två veckor med tvillingarna men nu har jag bestämt att jag inte åker med,för det här jobbet som jag fått är en söndagstjänst och jag vill inte vara borta det första jag gör,hur seriös är man då?Det gäller att visa att man vill jobba.Men jag gråter inte för jag får behålla pengarna för resan som jag fick av pappa och jag har en resa innestående också.Jihaaa!
Måste dock göra ett nytt pass för jag åker ju till Korfu på midsommarafton och blir där i två veckor.Jag längtar redan.Två veckor på ett spahotell och med en privatstrand så man slipper skämmas.Haha.Tack mamma för resan.

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer: