måndag 20 februari 2012

Dags för en lista!

Nu var det ju bra länge sen jag gjorde en lista. Fick bara ett ryck, så nu kör vi!

Vad tycker du om Sundsvall? Är ju född och uppvuxen här och det är en helt ok stad, har ju familjen här och sånt. Var väl dels det som fick mig att flytta tillbaka och sen lite pga Daniel också. Kände att mina fyra år i Sthlm fick räcka för den här gången. Men jag är glad att jag flyttade iväg och fick se en massa annat och lära känna härliga människor som jag saknar. Däremot så tycker jag att många här i Sundsvall är trångsynta och smått patetiska som måste lägga sig i hur andra väljer att leva, bara för att man kanske inte vill leva deras "svensson-liv" och så ska de snacka en massa goja. Tack och hej!

Vad pysslar dina syskon med? Min storebror Robert är lantmätaringenjör och bor i en fin lgh med sin flickvän Mari, och åker helst i sin båt på sommaren. Min lillasyster Agnes går på gymnasiet och bor hemma hos mamma och hennes pappa (min låtsaspappa) och hon tränar mycket och är mest med sin pojkvän.

Vilket yrke skulle du vägra att ha? Jag skulle vägra att jobba med reptiler av alla dess slag. Jag är så jävla rädd för ormar så jag gråter bara jag ser en bild på internet typ :) hahaha

Är du kär? Ja det är jag. Jag är förbannat lycklig med världens bästa kille.

Vad saknar du? Jag saknar mormor, morfar, farfar och farmors föräldrar och farfars mamma och morfars mamma som jag fick växa upp med. Saknar er så det gör ont.

Är det lätt att lära känna dig? Jag kan uppfattas som väldigt sur och negativ. Men då känner man verkligen inte mig. Men jag släpper inte in vem som helst i mitt liv, jag ser oftast om det är en bra människa eller inte. Tyvärr har ju även jag gått på det stora minfältet och blivit bränd. Men dessa människor är nu ett minne blott för mig. Ni får trycka ner och sabotera för nån annan.

Nu pallar jag inte mer. Jag ska jobba vidare.

Inga kommentarer: