fredag 10 februari 2012

Helg!

Då var det samma visa idag igen som förra torsdagen/fredagen. Först jobba till 01:30 på torsdag och sen upp och hoppa tidigt på fredag och jobba 10:30-19:00. Känner mig rätt seg just nu, och känns som jag har grus i ögonen. Jag skulle ha varit ledig idag, men jag var snäll och tog ett extrapass. Jag är väl för underbar? Haha.. Egentligen skulle jag ju ha gått på hockey idag, för nästan hela släkten från Gävle är här och hälsar på. Två av mina kusinbarn spelar i Brynäs juniorerna, så nu är dem här och ska spela. Jag hoppas det går bra :)

Imorgon på kvällen så blir det middag hemma hos min ena farbror och hans fru inne i stan. Vi blir väl runt 20 pers eller mer. Som min farbror uttryckte det så är det "familjen Taikon" som är på besök, snällt att säga så om sin egen syster med familj ;)

Nu måste jag snart rulla ner till jobbet och klistra på ett leende.

Trevlig fredag!

Inga kommentarer: