torsdag 23 februari 2012

Kakbak!

Men herregud vad jag bakar ofta ibland. Men nu är det så att min fina och underbara svärmor fyller 60 år på lördag och hon tycker att jag bakar så gott, så jag står för fikabrödet till tårtorna :)
Det är ju alltid kul med uppskattning.

Nu till nåt helt annat. Jag är just nu som en jävla berg och dalbana. Har varit så i sisådär 2 veckor snart. Minsta lilla motgång och jag börjar gråta, fel kommentarer så blir jag vansinnig och börjar också böla. Känner mig som en tickande bomb, så se upp..haha. Jag har ont i magen, huvudvärk, halsbränna, ont i ryggen, mår illa som fan på eftermiddagarna och fan och hans moster. Måste väl kanske dra till läkaren, för det här är inte skoj. Och min stackars pojkvän får ta smällarna. Jag kan ryta till och säga klumpiga saker och han är bara så förstående. Tack för att du förstår, det betyder mycket för mig just nu. Men jag hoppas jag är på banan snart igen.

Tjingeling!

Inga kommentarer: