onsdag 29 februari 2012

Hej hopp!

Jag har varit hemma från jobbet idag, då jag inte alls känner mig bra. Det började redan i måndags, då jag gick hem lite tidigare, hade äckligt ont i magen och mådde illa som en gris. Och gårdagen var inte alls rolig, dessutom så ramlade jag och slog mig ganska ordentligt utanför mammas hus. Hahaha. Ville bara gråta, men började gapskratta, när jag insåg att grannarna nedanför hade sett allt från deras köksfönster.

Igår blev det bara en lugn dag. Jag och Daniel var bara hemma hos han och kollade på film, sen beställde vi pizza till middag. Usch och fy, jag tycker inte ens om det. Jag åt en tredjedel, sen häll jag på att spy. Men jag är ju så snäll, så jag ställer ju upp och äter det för hans skull. Haha.. dålig ursäkt va?

Nu har jag latat mig tillräckligt idag på soffan hos Daniel. Vi ska väl snart åka och handla nån middag, men med ont i magen, så är jag inte så supersugen på att äta. Men jag tror att jag ska göra makaronipudding. Det känns som riktig dagismat :)

Imorrn ska jag göra ett tappert försök att jobba, har varken lust eller ork att ligga på en soffa och låta dagarna susa förbi. Nu vill jag bli frisk igen, tack!

Hej hopp!

Inga kommentarer: