torsdag 2 februari 2012

Hoppsan!

Egentligen har inte rubriken något med inlägget att göra, men jag kom inte på något. Känner mig slut i huvudet, och klockan är 02:00 och jag kom nyss hem från jobbet och kliver på igen 09:30. Ångest över hur jag ska hinna sova. Men jag är ung, så det löser sig.

Igår gick flytten väldigt bra, trots några smärre katastrofer och missöden med bilen osv. Men aldrig mer att sätter ihop en schäslongsoffa från Ikea. Jag med min brist på tålamod och Daniel var inte långt efter. Svordomarna fick hård konkurrens. Haha!!! Sen somnade jag på soffan och efter det så var jag så trött så jag snubblade över alla kartonger och ramlade rakt ner i hela högen, jag somnade visst gående. Hade kunnat gå riktigt illa. Men efter en god natts sömn så kändes allt bättre.

Idag var vi en sväng till Ikea och bytte ett bord som var trasigt och shoppade en massa annat.

Nu måste jag sova. Kram!

Inga kommentarer: