söndag 5 juli 2009

Äntligen!


Vilken befrielse att gatufesten är över,kan inte sluta att förvånas att jag pallade med 3 dagar sjöblöt i svett i ett äckligt öltält, haha!

Festade till det på alldeles för mycket bubbel och en massa annat.Jag är 23½ och jag förstår vad de som är äldre säger, att det blir bara värre ;) Igår(lördag) så var det i valet och kvalet om jag skulle gå eller inte.Fick veta igår att vi kanske måste avliva min älskade vovve och då brast det totalt för mig.Tårarna rann i 5 timmar utan stopp, så jag var inte så pigg på att dra ut, så jag slet bort bandet runt armen och låg i sängen och kramades med mitt charmtroll Essie.

Känns hur bra som helst idag, att jag skippade att gå ut igår.Det är inte normalt att dricka 4 dagar i rad,iaf inte i mitt liv.


BTW ber om ursäkt för bilden,ser ut som jag har ett smörpaket i håret.Haha!

Inga kommentarer: