söndag 19 juli 2009

En underbar dag!


Egentligen så tycker jag inte om söndagar,dem är förknippade med bakfylla och ångest över den kommande veckan.Men har man bara något litet inplanerat,så känns det så mycket bättre.

Jag träffade upp Amalia vid 3-tiden,vid Östermalmstorg,vi gick och kollade runt lite och självklart så gick vi in på Massimo Dutti, en av mina favoriter,och tro på f*n att det hänger en sååå snygg skjorta där.Och vet ni vad? Jag köpte den ;) En ljusblå otroligt vacker kreation.Som ni vet,så har jag ju problem med shoppingen.Men det är skärpning nu :)

Vi gick sedan till Tidemans café, där vi slog oss ner och åt en sallad,jag verkligen älskar Caesarsallad.Och som grädde på moset så bjöd Amalia mig på Morotskaka och cola light till efterrätt.Väldigt snällt!När klockan slog 18:00, så stängde dem ju självklart och vi tog en promenad upp mot T-centralen och bagav oss hem åt varsitt håll.Och det är just i den sekunden,som söndags-ångesten,innfinner sig på allvar.Känner ni igen er?

Inga kommentarer: