måndag 13 juli 2009

Då var vi igång igen!

Ny vecka och nya tag,eller hur är det?
Har varit vaken ett bra tag nu,och städningen rullar på.Jag har blivit en städgalning,det tar aldrig slut.Sängen står nu i vardagsrummet,för nu har sovrummet vänts,upp och ner, inte ens den minsta mm kommer undan i denna städning.Det är så underbart att bo i ett välstädat hem,sen att jag har alla städprodukter man kan önska sig,gör ju inte saken sämre.
Är inne på min 10:e maskin med tvätt nu, på 3 dagar, och det återstår några fler, innan tvättberget har försvunnit och jag ger mig inte tills det är borta ;) Känner mig på ett glatt humör som vanligt.
Sen ringde pappa och störde mig i städningen och undrade vart jag var?!-Ja,jag är hemma i Sthlm,vad annars?Haha..Han tyckte att det var dags för mig att åka till farmor och farfar i Gävle, för dem hade tydligen en massa presenter till mig.Oj så trevligt,så det blir väl till att sätta sig i bilen någon dag och åka dit :) Jag är nog ett ganska bra barnbarn skulle jag tro ;)

/Märtha

Inga kommentarer: