tisdag 28 juli 2009

Då var vi hemma i skokartongen igen!

Utsikt mot stallet!
Söta lilla Suki!

Rosé på Fågelbro säteri!


Siw´s underbart goda mojito!



Nu har jag varit hemma några timmar, och visst var det skönt att komma hem.Men jag har haft det helt underbart ute i Fågelbro.Massa god mat,drinkar och rosé,jag är helt hooked på rosé,kanske för att det är sommar?Men nu är det skärpning och nu dricker vi ramlösa i fortsättningen ;) Annars kommer nog bilringen på magen att växa till sig rejält.Haha!




Blev väckt imorse av deras hund Suki, jättesöt,men att hon skulle slicka mig i hela ansiktet var inte riktigt något som jag längtade efter.Usch!Sen kom städfirman dit och städade,och då var det bara att evakuera.Nu är jag iaf hemma som sagt,och jag har hunnit städa i sovrummet och bytt sängkläder,och det är VÄLDIGT viktigt att man bäddar på rätt sätt.Dvs. att lakanet sträcks ut ordentligt,annars sover jag inte bra.Kommer att sova som en prinsessa inatt,kan inte klockan ticka på lite snabbare så jag får sova?




Nu ska jag tvätta ännu mera och vika och sortera all tvätt som är torr.Sen är det köket som väntar på att dammsugas och torka golven.Det sprids en underbar citrusdoft här hemma.Välkommen!

Inga kommentarer: