måndag 27 juli 2009

Fara och flänga!

Vaknade ganska tidigt imorse och åt en jättegod frukost och duschade.Sen packade jag ihop min lilla weekendbag, och brummade hem.Jag ville inte följa med till Ulriksdals trädgård,så jag åkte hem och städade.Och jag städade som en galning i 3 timmar och då är endast halva lägenheten städad.Och nej,det var inte så skitigt,men allt har fått sig en rejäl match ;) Badrummet tog säkert 1 timme, då det är 12 kvadrat som ska göras rent.Överallt.Det luktar så gott,och jag blir så stolt över mig själv.*Skryt*
Efter en stund så kom mamma m.fl och ville kolla hur lägenheten såg ut nu, eftersom jag har målat om nästan alla rum och har lite nya möbler och så.Och mitt i allt städkaos, så var hon ju tvungen att ta en massa biler,nästan så man får skämmas.Jag var väldigt duktig och skruvade upp en tavellist också, all heder åt mig,då jag är värdelös på sånt.

Jag åkte sedan ut hit till Fågelbro igen, istället för att sitta hemma och dega i soffan.Så vi har nyss varit ute och ätit.Men idag fick det bli en ramlösa ist för alkohol.Någon måtta får det ju faktiskt vara.
Blir en lugn kväll och jag stannar här över natten.

/M

Inga kommentarer: