fredag 24 juli 2009

Spanien tur & retur!

Har nyss kommit hem, notera att klockan är strax efter 01:00.Ganska imponerande va?

Var ute och åt med Anna och några vänner till henne, vi hamnade på Café Tabac i Gamla Stan och åt en massa tapas,drack sangria och margaritas.Så man kan nästan säga att jag har varit i Spanien ikväll.Vi gick sedan vidare mot Debaser Slussen,inte riktigt ett hak,i min stil,men det fick bli lite rosé där.Tänkte sedan gå vidare mot Pontus by the sea,men där var det så dött,ganska synd, så jag gillar det stället.Vi gick istället till ett ställe i Gamla Stan och jag drack ännu mera rosé, fick känslan av att befinna mig på " Titanic i 3:e klass".Sen blev jag förnuftig och bestämde mig för att åka hem vid 01:00.Och det var en bra idé,så mår man rätt bra imorgon.

/John Blund

Inga kommentarer: