fredag 20 augusti 2010

HJÄLP!!!


Efter att jag kom hem idag från mina ärenden,så gick jag ner till min granne Suzanne för att jag skulle hämta blommorna,men dem blev inte hämtade..haha...men iaf hon frågade mig och hennes syster som var på besök,vad vi trodde var mest värt på hennes köksbord där hon ställt fram en massa bråte som skulle iväg.Och då tog jag bla. upp äpplet som ni ser på bilden nedan.Och det måste ha missuppfattats så gravt att Suzanne trodde att jag gillade dem.Och jag fick dem,men jag avböjde vänligt.

Men hon propsade på att jag skulle ha dem,och jag sa att jag har ingenstans att ställa "de vackra frukterna" men men det slutade med att hon sa "ta upp dem till dig,diska dem och ställ dem på nåt fint ställe..men Märtha du måste lova att ha dem framme".

Hjälp mig!

Inga kommentarer: