söndag 8 augusti 2010

Sunday!

hade jättekul igår,vi började hos Anna strax efter 16-tiden och drack mojitos,rabarbersvaj som blev ännu godare denna gången och strawberry daiquiris och sen strax efter 19 så anlände vi till Norrporten Arena och vi hade bara en trappa upp till restaurangen från våra platser så vi gick upp dit och drack lite öl och åt lite.Kollade lite på förbandet men det ger jag inte mycket för..haha..tycker inte om Brolle jr kopior punkt slut.

Vid 21 så trodde ju vi att det skulle börja men det började vid 22:15 så vi sprang till invito där jag sköljde ner en apple martini för att slippa bli så kissnödig så är det bättre att dricka drinkar än öl :)

Konserten var skitbra och bara mina favoritlåtar,bäst drag var det när de sjöng it must have been love.Vid 24:00 så var det över och jag rullade hemåt för jag pallade inte med nåt öltält och hemm på vretgränd så var det "gatufest" och vi hade till och med fått tillstånd att stänga av övre vretgränd från 18-02 så när jag anlände hem så fick jag öl som jag inte borde ha druckit för det gjorde att jag fick en betongkeps-light.Men jag fick äta tacos så jag var mer än nöjd..haha!

Imorse så blev vi inbjudna till en granne på taco-lunch för vi var tvungna att äta upp resterna från gårdagen och jag kan säga att det var en bra start på dan :)

Inga kommentarer: