tisdag 3 augusti 2010

Middag med familjen i lördags

Jag serverade mojitos innan maten..men det fattas ju en..
Vitlöksbröd till förrätt så det ryms mera mat i magen :)

Mammas goda potatissallad,chilimarinerade grillade jätteräkor,spett med lax,pilgrimsmussla,havskatt och marulk,grillad majskorv(för er som ser dåligt) och aioli,hollandaise och sherrysmör och jag orkade inte ens hälften..


Nötmaräng med gräddglass,grädde och varma bär....har jag lyckats igen?-Ja,jag fick mycket beröm :)



Där var visst den 4:e mojiton...hos bror





Mamma Amy njuter av ett glas vitt..




Ja det är inte ofta vi kan samlas alla vi 3 syskon för alla har så mycket på sitt eget håll men i lördags så lyckades vi alla äta hemma på Vretgränd :)
Efter maten spelade vi kubb och jag och brorsan vann över mamma och Roine,men det var ju kanske inte så oväntat :)

Inga kommentarer: