lördag 21 augusti 2010

Listan kan göras lång

Vilken var den första skolan du gick i? Södermalmsskolan i Sundsvall
Vilken gata bodde du på när du föddes? Nygatan i Sundsvall
Saknar du någon/några? Ja min farfar och morfar mfl i himlen.
När var du senast arg?Blev arg några gånger förra veckan.
Vad åt du senast till middag?Kinamat
Sysselsättning?Pluggar och jobbar (ambitiös tjej :D )
Skostorlek? Egentligen 38,5 men hur ofta finns det? Så det får bli 39.
Klädstorlek?Beror på var jag handlar, ibland 42 och ibland 46 (haha) men nu jävlar är det ändring på G.
Är du långsur?Nej,men jag har ett jävla humör som är stormigt och tänder till lätt för att slockna lika snabbt :)
Ska du rösta den 19:september? Ja det hoppas jag på :)
Hårfärg?Blond och jag trivs väldigt bra med det.
Favoritörhänge? Pärlor
Biter du på naglarna? Nej,borde jag göra det? Fy vad äckligt.Men ska inte sticka under stol med att jag gjorde det när jag var liten flicka.
Har du brutit något ben i kroppen? Nej,och det tackar jag för *peppar peppar*
Har du någon extrem fobi/fobier? Ormar,getingar,spöken och lastbilar.(Normal?) haha
Vad ville du heta när du var barn? Sofie Svensson (så alla skulle kunna uttala mitt fullständiga namn,vilket många har svårt för av nån konstig anledning)
Vad äter du inte? Klarar inte av svamp i alla former,mjölk och vattenkastanjer efter att mamma berättade var dom växer och vilka äckliga djur som rör sig där.
Vilken är den fulaste frisyren du har haft? När jag var runt 2½ så klippte en dagisfröken mig och en annan tjej precis som Gustav Vasa.Tänk er luggen och en kantig page på det.Och vi såg likadana ut på varje gruppfoto under hela dagisperiosden när det var på utväxt.

Inga kommentarer: