söndag 1 augusti 2010

Titt ut!

Tro det eller ej,men jag är tillbaka och jag mår bättre än någonsin.Haha!Ingen som är förvånad va?

Jag har haft en förbannat bra sommar hittills med alldeles för många restaurangbesök med god mat och ännu godare i glaset :) mera sånt!

Jag mår så jävla bra så jag vet inte vad jag ska göra,och jag måste nästan nypa mig själv i armen.Så härligt när man känner att man mår så bra.Och just det,idag var det 7 månader sen jag slutade snusa.

Idag var jag hem till Lilja och Benjamin som fyllde hela 1 år.Stora killen nu :-) av mig och mamma så fick han en stor plastburk med en massa duplo-lego och safaridjur som man kan sätta fast på badkaret,ja det är svårt att förklara men han blev så nöjd och jag fick så god mat och ännu godare tårta och en massa kramar från en kramsjuk liten kille :)

Inga kommentarer: