fredag 20 augusti 2010

Tjaba tjena hallå

vi säger så...

Äntligen fredag och snart är det dags för fredagsmys om det så är det sista jag gör...nej men skona mig och övriga Sverige från denna vidriga reklam i höst..Ok?

Idag är jag ledig med undantag för skolan då,men det är inte speciellt mycket att göra just nu,så jag kan ju ta det lite piano :D haha!

Jag har nyss varit ute på en långpromenad och det blev svettigt och klibbigt.Usch!När ska jag lära mig att det inte är så bra med helsvart kläder i solen??

Nu håller jag på att tvätta för fulla muggar.så jag kan ha lite framförhållning och packa väskan inför resan på söndag i dräglig tid,så man slipper stå på Arlanda som ett ufo och komma på att man glömde nåt.
Och näst ut blir att bädda rent i sängen,jag har hakat upp mig på det,och solkiga lakan är det vidrigaste jag vet.Nu har jag bara haft dessa lakan i 3 dagar men har man tillgång till tvättmaskin i lägemnheten så är det nemas problemas :) och jag är så snäll idag,så jag byter sängkläder i Mari's säng också.Hej mamma Märtha..haha!

Och efter det så måste jag åka och handla,för ikväll kommer Magnus hit och jag ska bjuda på middag och vi kan planera lite inför resan :)

hej då!

Inga kommentarer: