onsdag 3 november 2010

"amatör cowboy på tunnelbanan"

Ja mina vänner.Idag har jag haft en dag som har varit väldigt upp och ner.Började redan imorse vid 9 tiden då jag satte mig i bilen för att åka och träna,och jag får en seg människa i en röd liten bil framför mig som kör 30 fast det är 50.För er kanske det inte gör så mycket,men har man vaknat på fel sida så kan det vara avgörande för hur resten av dagen kommer att te sig.Fick ett utbrott och la i tvåans växel och gasade om idioten och då gick det minsann bra att hålla min hastighet sen och slicka bagageluckan på min bil...

Åkte sedan till söder för att äta lunch med Millan och kolla i lite affärer.Kände hur trött och orkeslös jag var och humöret var på bristningsgränsen hela tiden.Så kommer det som gjorde mig så upprörd.När jag sagt hej då till Millan så gick jag ner i tunnelbanan och igenom spärren och där och då,kommer det en människa som har så bråttom och går in i mig medan den svingar sin ryggsäck likt ett lasso,snacka om amatör cowboy.Kanske kan dra nån annanstans och öva..men jag föll offer likt en svart hingst..haha...lasso-helvetet fastnade på min ena knapp på min skepparjacka och den flög sin kos och jag utbrast högt och tydligt,det behövdes inte ens en megafon för att alla skulle höra; "jävla *********" och den frågade "gick det bra?" på en käck,glättig äcklig svenska....vad tror du svarade jag och sprang iväg med gråten i halsen.Boven i dramat,stavas PMS.Så hör inte av er till mig idag.

Tack och hej!

Inga kommentarer: