fredag 26 november 2010

Hmm


Orkar inte komma på någon lagomt lockande rubrik idag,för jag vet ju att ni läser ändå...haha!
Äntligen är det helg,men det blir inte lugnt för det.För nu är högsta växeln i vad gäller allt.
Sitter här och funderar på om jag ska åka till IKEA eller om jag ska våldgästa några andra butiker?Men om jag ska vara helt ärlig,så är jag inte det minsta köpsugen.Så då kanske man ska stanna hemma?Är väl bara dumt att impulshandla,nån ful jävla kofta med nån ful liten bröstficka på?Nej tack,jag klarar mig.
Men jag måste iaf in på ett apotek och se om det finns nån form av allergitabletter.Har fått klåda från helvetet på en handen igen och vill inte få såna där korvfingrar som jag fick sist för att jag kliade ihjäl mig...haha!Kestintabletterna är det sämsta jag har testat.Jag måste ha antihistamin.Men man får ju skylla sig själv när man har använt örhängen med NICKEL i.Bläää!


Hej då!

Inga kommentarer: