måndag 8 november 2010

Svulla

kvällsfika hos farmor.Jag bara älskar temuggen som är IKEA från 70-talet.Ge mig!!!jag älskar randigt
lunch hos faster
Jag är inte skyldig till det här
fick biobiljetter av pappa,så jag bjöd farmor på "himlen är oskyldigt blå" igår
farmor försöker att springa från kameran
Bakelse (var nog pappa som var mest sugen,och skyllde på att han ville gå på en promenad och sen kom han och farmor tillbaka med bakelser)
lax till söndagslunch hos farmor

Helgen i Gävle har varit hur bra som helst.Jag har bara ätit lite för mycket.Kan lätt bli så om man sover hos farmor :)

Vi har ätit och fikat och ätit igen och ja...ni vill nog inte veta vad jag har stoppat i mig i helgen.Nu blir det till att dra igen käftlåset i veckan innan farmor kommer och hälsar på till helgen,ja ni kan väl gissa hur det slutar :)

Inga kommentarer: