onsdag 17 november 2010

två jobbiga nätter

Den här veckan fick en mindre trevlig start.Det jag har sett/varit med om,skulle jag inte ens önska min värsta fiende att se.Fick svårt att sova på måndags natten,men när jag äntligen hade somnat,så skriker Mari på mig och jag fick nästan en hjärtattack.Då var den nån av grannarna som hade fått stopp i avloppet,och slamsugarbilen var här 02:00.Är det ens lagligt?Rubbad sömn står inte högst upp på min lista iaf.Jag har haft nog med sömnproblem.Igår så var det jättesvårt att somna.Låg under båda mina duntäcken och vågade knappt andas för jag är fortfarande chockad över det som hände i förrgår.Det tog ungefär 4 timmar för mig att somna,så jag har haft en helvetiskt natt.Vaknade först 06:00 men insåg själv att jag var tvungen att sova vidare och vaknade inte förrän 11:00 och det känns inte så bra.Men det är bara att göra det bästa av dagen.Och det är en jävla tur att jag inte ska jobba idag.

Nu har jag nyss varit iväg och tränat så att svetten rann som aldrig förr.Är så stolt över mig själv.
Ska plugga lite nu,och fixa lite ärenden på nätet.

Ta hand om Er!

Inga kommentarer: