torsdag 2 december 2010

2:a december


Äntligen är den mysiga vintermånaden här.Då man faktiskt får äta en lussebulle på¨en måndag och vräka i sig ischoklad(den hoppar jag över..får rysningar av den) och dricka glögg.
Jag längtar till lördag för då är det julmarknad på Forsbergs där min kusin Magnus studerar.Så de ställer ut och säljer saker som de själva har designat.Kanske kan hitta några julklappar där??

Sen är det ju snart Lucia och sen fyller jag 25(hjääälp).Och sen så åker jag nog uppöver.Har beställt smörgåstårta lagom till jag kommer hem :) bäst att vara hungrig då.
Sen vet jag inte var jag ska fira jul än,kanske med stora tjocka släkten i Gävle.Vi brukar ha vartannat år där,ibland är det inte många och nästa år,så är alla med.Men det blir ju så,när alla ska ut och åka över hela Sverige åt olika håll.Men jag får klura vidare på det där.Vad ska jag önska mig då?..tur att jag har ett tag kvar att fundera på det.

Nu ska jag snart åka och jobba.Men ha en bra dag där ute!

Inga kommentarer: