torsdag 9 december 2010

lite jävlar anamma


åh herregud jag börjar låta som pappa snart..inte helt OK att använda det där uttrycket,men just nu,så passade det väldigt bra :)

Ja här har ni en ny bild på mig,jag har nu tränat i 7 veckor och förlorat runt 10 kg(skulle kunna gå ner snabbare om jag lägger om kosten helt) men jag vill gärna unna mig nåt gott ibland.Det känns dom den bästa metoden för mig.Och för att inte tala om midjemåttet som har krympt 17 cm sen förra sommaren.Milda matilda vad fet jag var då.Jag är visserligen inte smal nu heller,men jag mår väldigt mycket bättre och än är inte min resa slut.Innan sommaren 2011 så är jag klar.Thats it ;)
och jag har nu klarat min 25 års present till mig själv -10 kg.

Nu kan jag även ha kläderna som jag hade för två år sen.Och nästa mål är att få på sig vissa plagg som jag har kvar från 3-4 år tillbaka.

Inga kommentarer: