onsdag 8 december 2010

Nu har jag lugnat ner mig...


hej allihopa!! igår hade jag en sån där dag igen som verkligen gick i "misärens tecken" och vid detta laget,så vet ju ni anhängare av bloggen,vad dessa dagar brukar inkludera.Bara en massa små saker egentligen som jag blir vansinnig över,men de har ofta en benägenhet att dyka upp under PMSperioden.
Så,nu är ni väl bra nyfikna på vad som satte käppar i hjulet för Märtha igår...ni kan väl knappt vänta :)

here we go
motorn till vindrutetorkarna har pajat
ena bildörren hade frusit fast
jag fönade håret och sladden till hårfönen snodde sig runt toalettborstsbehållaren och tadaaa allt välter och rinner ut på golvet och jag får torka upp det,med spyan i halsen
en massa amatörer ute i trafiken
började toksnöa så jag kunde inte åka och träna för jag har ju inga fungerande vindrutetorkare
blev vansinnig på väg till jobbet,när en mupp blockerade den enkelriktade vägen som jag körde på,så jag trampade plattan i mattan och brassade upp på trottoaren och körde om


det var lite av det som hände igår.Men idag känns det bättre,för jag har fått träna 60 minuter idag och hunnit med en hel del.Nu väntar jobbet på mig.Och sen hoppas jag att mekonomen ringer upp mig,så jag får komma dit med bilen snarast.

Inga kommentarer: