måndag 6 december 2010

En bra helg!


Min goda måndagsfukost med mango/jordgubb smoothie m.m
det äckligt goda söndagsfikat

Jag har haft en väldigt lugn men skön helg.I lördags blev det tacos och sällskapspel här hemma med Mari och hennes vän Gottfrid.Vi spelade skrupler och det var ett riktigt underhållande spel som jag hade gömt i garderoben :) tror det får komma fram oftare..jag vann två av tre rundor.Jag är en mästare på att argumentera och dra svaren ur mina motståndare tydligen...är väl väldigt lik min far,för farmor har sagt att hon vägrar att spela spel med honom..då kan man bli ovänner :)
Efter det så åkte jag iväg till en bekant och umgicks lite.Kom hem på söndagskvällen och bjöd över Amalia på fika :) dock inget hembakat som det brukar vara,men det blev arraksbollar,pepparkakor,mjuk pepparkaka och kladdkaka som jag pimpade till med lite vit choklad på och grädde till det.

Imorse så startade jag dagen 05:50 när Mari gick utanför dörren.Upp och hoppa och sega på.Blev en välbehövlig frukost.Nu ska jag strax åka och träna,var bara tvungen att vänta till Elgiganten öppnar,för jag måste ha nya lurar till ipoden,annars går träningen åt helvete.

Ikväll är jag bjuden på en glöggkväll,men det lutar åt att jag inte hinner,så vi får se vad det blir idag.Måste också plugga.
Och det sämsta är att jag måste till nån verkstad med bilen,för vindrutetorkarna har lagt av.Jag blir gaaaaaaaaaaaaalen.

Sitter även just nu och pratar i facebook chatten med min kusin Victor.Jag gapskattar som vanligt.Det är alltid kul att prata om familjen Gäfvert och alla muppar som ingår i den ;)

Inga kommentarer: