tisdag 14 december 2010

produktiv!

hej och hå igen efter 5 minuter!!men jag vet att alla uppskattar en blogg,där det uppdateras flitigt.Jag blev ju ledig från jobb igår och så även idag fick jag veta,för det härjar en kräksjuka där och då blir jag glad om jag slipper dyka upp.
Så igår satte jag igång och bakade lite lussekatter och jag har varit med om bättre recept,men det fick duga.Jag gjorde även en fudge med juleskum istället för skumbananer.Mycket gott.Ska ta med allt till Gävle imorrn,när jag ska åka till farmor,så slipper jag ha frestelserna hemma till jul :)
ska också ta och steka 1 kg nya köttbullar.Skiten är redan slut.Nu till lunch,så åt jag upp de sista 7 köttbullarna och bara dom också.Det är godast så.Och eftersom jag blev ledig,så passar jag på att steker nya.Tar också med dem imorrn,så jag vet att det finns kvar av dem goda till jul.Vägrar att äta andra köttbullar :)

Inga kommentarer: