måndag 10 maj 2010

Bye bye!



Imorrn så bränner jag iväg hem till Sthlm igen,då packar jag som vanligt ner allt i den berömda blåa IKEAkassen som både pappa och farmor tyckte att jag skulle skrota.Men jag tycker att den är toppen,den går att fylla till bristningsgränsen och på höjden så går det toppen att trava kläder ;) så den tänker ja fortsätta att resa med så länge som jag åker bil...

Fick en underbart nostalgisk skiva av Linnéa idag som hon tyckte att jag skulle ha till under min hemresa...
vem minns inte GES-stanna världen en stund K E N T - Kräm och en massa andra gamla svenska bra låtar :)
De som känner mig väl vet att jag är inte känd för att ha 'bra musiksmak' enligt andra..

Har dessutom varit snusfri så länge nu så jag tror knappt själv att det är sant.Nu vågar jag le lite mera och sen en blekning på det så är det klappat och klart..

Inga kommentarer: