tisdag 25 maj 2010

Glädjen är total!

Ska jag vara helt ärlig så trodde jag aldrig att den här dagen skulle komma.Det vill säga dagen då jag kunde knäppa igen mina sk. 'smaljeans' nog för att jag aldrig har varit smal och det är inget jag eftersträvar heller,men alla vill väl må bra?Och det är helt ofattbart,idag mätte jag mig runt midjan och bye bye till 7 cm.Känns så bra!Och jag tog även på mig en svart kostymväst som jag köpte för 4 år sen,och jag fick igen den och i somras fattades det en bra bit för att knäppa den där knappen.

Jag är så jävla lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen :) det är bara att kämpa vidare mot nästa mål,och det är att komma i byxorna som jag hade för 3-4 år sedan.Det här klarar jag.

Jag har även märkt att vissa som har samma stl som en själv + - några cm,har jättesvårt att glädjas med ens framgångar.Varför måste det vara så?Så typiskt Sverige.

Inga kommentarer: