torsdag 20 maj 2010

Uppdrag kalleballen


Idag så gjorde jag en liten utflykt till en del trevliga affärer.Bl a Zeta's som ligger i Kungens kurva.Underbar trädgård och ännu godare fika och mat på deras trädgårdscafé.När jag ringde mamma för att berätta att jag var på väg dit så blev hon sååå avundsjuk,det är nämligen ett utav henne favorit ställen.Omöjligt att inte kunna älska det stället om man har gröna fingrar.Hur gröna fingrar jag har,ja det vet jag inte.Men jag är väldigt nöjd över hur det ser ut på ballen hittills.Det är långt ifrån färdigt,men en bit på vägen.

Idag köpte jag vita pelargoner och blomlådor och 2 st stolsdynor och de fick faktiskt bli,vita-marinblåa-röda.Jättesnyggt!

Blir nog så att middagen intas på ballen ikväll och har jag tur så kan det bli ett glas vin också.

Hej svejs!

Inga kommentarer: