måndag 31 maj 2010

Nu tar vi i med hårdhandskarna!

Känner mig så på G,och nej det är inget skämt vilket man kanske skulle kunna tro när det gäller mig.Men jag har bevisat mycket för mig själv det senaste halvåret,det går att vara utan snus och det är bra att röra på sig.Nu var ju inte det någon nyhet i sig.Men jag är bara så förbannat nöjd över mig själv just nu och det jag tar mig för.

Nu är det bara att spotta i nävarna som pappa brukar säga och uppgradera sig lite.Nu blir det 2 mil om dagen.Det här fixar jag det vet jag.Det är jag som bestämmer.Kör så det ryker bara...haha

På fredag så kommer min farmor hit och ska hälsa på lite innan hon drar vidare på en annan liten minisemester.Åh så kul att få besök av henne och jag ska baka lite så jag har nåt gott att bjuda på.Har vi tur så kanske det blir lite vin på fredag också :)

Nu har jag inte tid med er mer!

Inga kommentarer: