måndag 31 maj 2010

psyket nästa?

Jag undrar seriöst om det inte är dags att bl intagen snart för både mig och Mari.Den ena är värre än den andra hela tiden.Och jag måste ha fått en skruv lös,jag sjunger och spexar hela tiden,och extra mycket när jag har fått ätit,då vill ju energin komma ut i form av vacker skönsång..haha!

Idag så kände jag för att bjuda på Trazan och Banarne och jag tog helt sonika en banan i varje hand och jagade Mari i hallen och sjöng på "banankontakt"...haha..herregud jag skrämde slag på stackarn.Och jag blev rädd för mig själv.Tur att jag inte stoppade in bananerna i eluttaget,då hade det varit banankontakt dubbelt upp.Hahaha...jag vet inte vart mina idéer härstammar ifrån.Men med en mycket tokig far så är det inte så konstigt.
När jag var kanske 1-2 år,så var mamma och handlade på Konsum och det gillade inte min pappa,så han sprang in efter mamma i butiken iklädd en hockeyhjälm,cape och två sockerbitar till tänder och skämde ut mamma så hon ALDRIG mer kunde handla där.Haha! Sagt och gjort,heter man Gäfvert så brukar man få som man vill om man så ska skämma ut nån på kuppen.

Inga kommentarer: