lördag 1 maj 2010

Vilken dag...

Vaknade oförskämt tidigt och tränade på mammas crosstrainer för jag fick ju ett skavsår från helvetet i fredags.Fy fan söger jag bara,det gör så ont.

Sen åkte jag till W och jag var där i några timmar och det var så mysigt och kul att ses igen.
Efter det så var det meningen att jag skulle ut till Alnö och kolla på när min bror skulle sprinag nåt maraton där,men jag styrde min kosa till mormor och morfar istället och agerade Sveriges bästa barnbarn.Jag vek en massa tvätt,handlade 2 ggr,diskade och fixade fika.Fick en trevlig första maj peng av dem som de tyckte att jag verkligen var förtjänt utav.De är så söta och snälla och jag älskar att vara där.Det blev dock inte så nyttigt fika,morotskaka,munkar och gräddglass med varma hjortron,men det var ju lördag och man kan ju ta lite :)

Efter det åkte jag hem och fick så in i helvete ont i magen så jag höll på att tuppa av,det var inte långt ifrån att mamma fick köra mig till akuten.Men efter en timmes vila och 2 alvedon senare så var jag på banan igen.

Nu ska jag göra nåt skoj.Hej då!

Inga kommentarer: