fredag 30 april 2010

Byxjävlar

Blir så less,hade äntligen kommit i mina nya favoritjeans.Och nu är de så stora så går jag tre steg så är dem nere vid knäna.Men det går ju åt rätt håll iaf.Idag blev det bara 6 km men det får duga.Imorrn tar jag igen mig igen :) Har dessutom suttit och skrivit ett arbete om den amerikanska månlandningen på engelska på 3 sidor.Skoj?- Nej!

Fick lov att köpa nya jeans idag i en storlek mindre och de är ju fan också för stora upptäckte jag när jag kom hem och hade slitit bort alla lappar.Ska man skratta eller gråta?Men jag kämpar på och min karaktär är så in åt helvete på topp så jag blir mörkrädd.Har verkligen fått en vilja av stål och inget kan rubba mig.Det är en ny Märtha Gäfvert.

  • Umgås bara med folk som får DIG att må bra!
  • Sluta snusa (snusfri i 4 månader :) så bra! ) !
  • promenera 1-1,5 mil per dag och rensa tankarna!
  • Satsa på studier och fy f*n vad bra det går!
Tack och hej!

Inga kommentarer: