tisdag 27 april 2010

Tillåt mig att skratta

Varför lägger jag upp webcambilder på mig själv alldeles för ofta?-ja,en bra fråga.Kan tyvärr inte svara på det.Jag skyller på att det hör till,när man bloggar.Men det känns ju lite patetisk må jag ju säga.

Idag så blev jag ledig från jobbet,men jag har haft så mycket annat att göra så det gjorde inget :)
Jag har lagat korvstroganoff och en lasagne,måste ju rensa kylskåpet innan jag åker iväg.Och Maten åker in i frysen,så lilla Mari klarar sig de dagarna jag är borta.Eftersom hon inte tycker om att laga mat,så har jag förenat nytta med nöje.Är jag inte en underbar vän så säg?Haha...

Måste även åka till W:s kompis och hämta några grejer där som han glömde som jag ska ta med upp till Sundsvall.Ska bli så kul att ses igen och han ska göra folieslingor på mig.Inte alla som har sig en privat frisör ;)

Ser verkligen inte fram emot att sitta och köra imorgonkväll,är nåt jävla fel på min högerfot.När jag sitter i bilköer så domnar fanskapet bort när jag måste gasa och bromsa om vart annat.Väldigt mysko och Mari kan ju inte köra,så vi får väl se om vi tar oss 'hem'..haha!

Nej promenad var det..

Inga kommentarer: