torsdag 15 april 2010

lite kaffe kanske

Så trött är jag idag,ögonen hänger likt en cocker spaniel...haha

är trött som en apa som har sett bättre tider,men lite kaffe på det här så ska jag nog orka...haha.
Har redan varit ute på en rejäl promenad imorse,och nu tvättar jag och jag var iväg till Sickla köpkvarter förut och köpte ett nytt läppstift från Make up store.En massa alkohol till lördagens middag(har bestämt menyn nu).
Har även nyss ätit en sjukt god räksallad med handskalade räkor och jag åt det 2 ggr igår också.Jag är besatt och kommer att äta det tills jag spyr och aldrig vill se skiten mera :)

Sitter även och planerar mitt skolarbete lite,så jag ska ligga bra till.
Om ett tag så kommer Sofia hit och vi ska dricka kaffe och jag plockar väl fram äppelkakan och hallongrottorna åt henne så kan hon äta upp det s¨å slipper jag se det :p

Nu ska jag faktiskt ta en tupplur.

Inga kommentarer: