tisdag 13 april 2010

"Leggings longos langos!!!"


Ha ha..kanske inte låter speciellt kul för er,men det var fruktansvärt kul när det hände.Cityfesten i Gävle 2007,jag och Mari,båda väldigt överförfriskade.Och vi skulle äta langos och hade köpt en varsin och Mari var så full så hon kunde inte säga langos,så det blev först leggings, sen longos och till sist langos.Haha! Kom att tänka på det nu när jag har kommit på att jag aldrig mer ska ha på mig leggings.Man blir fet(are) av det.Man känner liksom inte när det stramar.
Hittade ett par jeans i min walk in back out closet idag,som jag köpte för 4 månader sen,då fick jag fan knappt igen fanskapen,men nu sitter de perfekt om inte ens lite för stora.Jippie...då blev shoppingkassan glad igen :)

Nu ska jag strax rulla iväg,jag är bortbjuden på middag.Kul! Älskar att få äta andra ur huset ;)

Inga kommentarer: