onsdag 14 april 2010

Jag skrämmer mig själv...

En utav broarna på Årstafältet

Igår fick jag jättegod mat.Det var grillad ryggbiff,grönsaker(jag hoppade potatisen) och barbequesås.Och vi kollade på Wallander vålnaden.Jag tycker att Wallander filmerna börjar att bli lite osammanhängande.

Imorse var jag uppe 06:40 och tog sedan en promenad och nu ska ni få höra på något helt oootroligt.
Märtha Gäfvert joggade 500 meter.Haha! Jag kollade både framåt,bakåt och åt sidorna,tänk om nån såg mig?Hur skulle det se ut?Jävlar vad jag flåsade.Tur att jag var ensam på den delen av Årstafältet.Nog snackat om mina bravader.

idag blir det plugg och sen jobb och när jag har kommit hem ikväll så hoppar jag ner i skorna och tar ett till varv.

Måste klura på en trerättersmiddag till på lördag också.Pappas kusin Magnus kommer nämligen hit.Jag som älskar att arrangera.Detta blir kul!

Inga kommentarer: