torsdag 4 september 2008

Bad bad bad!

Jag svek mig själv IGEN! Klämde ner en burgare igår på jobbet eller hur var det?kanske t.o.m två?!!! Seriöst,HJÄLP!Inte bra alls.Tur att jag inte jobbar där annars.Men var jävligt duktig stannade till 02:30 och var nere i källaren och hämtade lite saker och fyllde på som en galning(för att imponera på chefen) vilken liten smöris jag är.Haha.

Idag blev det en sväng till Birsta men jag hittade ingenting så jag gick därifrån tomhänt :(
Sen var det middag med jobbet på O´learys, det var riktigt gott med lax med smak av Jack Daniels.Sen blev det bowling och gissa vad? Jag vann iaf på den banan som jag spelade.Fy fan vad jag är bra.Synd att man såg ut som jag vet inte vad i bowlingskorna.
Ramlade ut därifrån svettig som en GRIS.

Sen blev det film hos en kompis,såg Hancock och den var väl lite överdriven men hyfsat sevärd.
Nu är jag så trött så jag tittar i kors.
Måste vara pigg för morgondagen då det är party.Jippie...ska bli gott att sippa på ett glas mousserande gott vin.

Natti natti!

Inga kommentarer: