onsdag 24 september 2008

Skärpning

Nu var det längesedan jag uppdaterade, men jag har varit så upptagen :( I måndags jobbade jag 10 timmar och det tog på mig kan jag säga, från att inte ha jobbat på en månad så blev det allt på engång, igår jobbade jag 9 timmar och idag blir det bara 7 timmar tack och lov.Men han som jag ska jobba med tål jag inte, vilken jävla muppig jävel.Men det är bara att bita ihop,chefen har iaf sagt att jag får läxa upp honom så det ska vi nog ta och göra om han inte skärper sig HAHA.Har ju som sagt ett nytt extrajobb jag stannar nog i sundsvall en månad, ska ta tag i att söka jobb i Sthlm, har varit lite lat.Men jobbet är roligt, att stå i en kiosk är ju inga problem.Men chefen vill att jag ska bli ansvarig men aldrig i livet. Jag fick även mitt andra betyg på den andra kursen jag läste och det blev ett VG så jag är nöjd.Fick också feedback från mina nya lärare i det jag har gjort hittills och självklart MVG på det :)

Är fortfarande sjuk och har ont i halsen,blir man less eller?Nu ska jag äta lunch sen är det jobbet som kallar.

Vi hörs!

Inga kommentarer: